Pokyn ředitele školy - upřesnění hygienických opatření

Vážení rodiče, milí žáci,
na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 22. února 2021 se všem osobám pohybujícím se v budově školy přikazuje pro zakrytí svých dýchacích cest používat chirurgické roušky nebo respirátor typu FFP2.

Toto opatření nabývá platnost od 25. února 2021 do odvolání. Dané opatření se neuplatňuje v době konzumace svačiny a obědu ve školní jídelně, je-li konzument u stolu.

Do 28. února 2021 je možno ve školních prostorách používat i jiný ochranný prostředek dýchacích cest.

Mgr. Libor Kuča
   ředitel školy

Zápis do 1. ročníku školního roku 2021/2022

Vážení rodiče,

zápis do 1. ročníku základního vzdělávání proběhne ve dnech 19. dubna a 20. dubna 2021, vždy v době od 13.00 do 17.00 hodin.

V termínu 11. března 2021 se uskuteční den otevřených dveří on-line formou. Bližší informace budou zveřejněny.

Informace k zápisu naleznete v sekci Nejen pro rodiče zde.  

Výdej obědů - změna

 
Z technických důvodů dochází od zítřka 11. 2. 2021 ke změně výdejů obědů pro cizí strávníky a žáky v distanční výuce (výdej přes venkovní okýnko).
 
12.30 - 13.00 hodin - cizí strávníci
 
13.00 - 13.45 hodin - žáci v distanční výuce
 
Děkujeme za pochopení.
 

Oznámení o zrušení Dne otevřených dveří

 

Vážení rodiče, milí žáci,

v návaznosti na epidemiologickou situaci oznamujeme, že Den otevřených dveří, který se měl uskutečnit na naší škole dne 11. 2. 2021, se posouvá na 11. 3. 2021.

O tom, jakou formou bude tento den v náhradním termínu realizován, Vás budeme aktuálně informovat na webových stránkách.

 

Děkujeme za pochopení. 

BLIŽŠÍ INFORMACE ZDE

Výpadek kontaktních služeb

Informujeme, že ve dnech 4. a 5. února 2021 bude škola bez internetového připojení a v úterý  9. 2. 2021 nebude funkční spojení na pevnou školní telefonní linku. Důvodem je plánovaný výpadek dodavatelů služeb a rekonstrukční činnost.

V případě potřeby možno školu kontaktovat 9. 2. prostřednictvím mobilních telefonů zveřejněných na školním webu.  

Děkujeme za pochopení.

Usnadnění distanční výuky díky zápůjčce notebooků.

Jménem dětí a učitelů naší školy bychom chtěli  poděkovat firmě CS21 NextNet, zastoupené panem Mgr. Jiřím Čončkou, a Rotary klubu Frýdek-Místek a Kopřivnice, zastoupené panem Ing. Ivem Francem, za zapůjčení deseti notebooků k bezplatnému užívání, a to po celou dobu distanční výuky.

Velmi si vážíme toho, že se v současné nelehké době ochotně a bez váhání nabídli k zapůjčení tohoto technického zařízení, které je nezbytné k práci při on-line výuce. Všem nám tím velmi pomohli a umožnili tak snadnější komunikaci žáků se svými učiteli. Kapacita technického vybavení školy se tím významně posílila a škola tak mohla pomoci s IT výbavou většímu počtu žáků.

Za to jim patří velký dík.

 

 

Partnerství

 

 

 

Časopis NAŠE 11

Číslo 1 2 3 4

Certifikáty

Vzhled

Cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory Cookies. Vypnutí a vice informací o Cookies zde