Kritéria pro zapojení žáka do projektu doučování

od 1. 9. 2021 do 31. 12. 2021

Projekt je přednostně určen pro žáky, kterým hrozí školní neúspěch či v extrémním případě vypadnutí ze vzdělávání. Došlo u nich k výraznému zhoršení výsledků vzdělávání; nejedná se pouze o prospěch, ale také o základní orientaci v učivu.

Identifikaci k zařazení provádí pedagog na základě svých podkladů a zkušeností, vždy za souhlasu zákonného zástupce.

Doučování je realizováno v předmětech stěžejního charakteru. Na naší škole bude doučování ve třídách 1. stupně probíhat v Českém jazyce a Matematice, v 5. ročníku také v Anglickém jazyce. Ve třídách 2. stupně se bude doučovat Český jazyk, Matematika a Anglický jazyk. V ostatních naukových předmětech bude doučování organizováno po vyhodnocení individuální situace.

Doučování bude probíhat skupinově, maximálně však do počtu 7 žáků ve skupině. Žáci se v doučovacích skupinách mohou podle svých vzdělávacích potřeb a po konzultaci s pedagogem, který doučování vede, měnit.

Základní kritéria:

  • 1.  Žák s 20% a vyšší mírou absence ve školním roce 2020/2021 s celkového počtu hodin za období školního roku
  • 2.  Žák, který se neúčastnil distanční výuky a došlo k výraznému snížení jeho výsledků vzdělávání (výrazně zhoršený prospěch, mnohem slabší orientace v učivu oproti předcházejícímu období)
  • 3.  Žák, který opakuje ročník nebo měl na konci loňského školního roku ve své klasifikaci jednu či více dostatečných
  • 4.  Žák s odlišným mateřským jazykem, došlo-li u něj k významnému zhoršení výsledků vzdělávání po návratu do školy po distanční výuce
  • 5.  Žák se speciálními vzdělávacími potřebami; pokud se účastní díky doporučení ŠPZ výuky předmětu Speciální pedagogické péče, pak je upřednostněna tato forma podpůrného opatření před doučováním

Mgr. Libor Kuča
  ředitel školy

Partnerství

 

 

 

Časopis NAŠE 11

Číslo 1 2 3 4

Certifikáty

Vzhled

Cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory Cookies. Vypnutí a vice informací o Cookies zde