Anglie očima našich žáků

Naše škola se zúčastnila projektu EU - týdenního pobytu v Londýně. Po úspěšném zvládnutí písemné práce z anglického jazyka jsem byl vybrán spolu s dalšími žáky na tento zájezd.

Plánovaný odjezd autobusu byl v neděli ráno od školní jídelny. Čekala nás téměř jednodenní cesta přes Německo, Belgii, Holandsko a Francii. Z Francie do Anglie jsme pluli trajektem po moři. Následoval příjezd do Londýna v pondělních ranních hodinách. Autobus zaparkoval v centru a vypravili jsme se na procházku městem. Z lanovky nad řekou Temží byl vidět Londýn z ptačí perspektivy. Poté jsme jeli vlakem k Tower of  London, Tower Bridge a dalším pamětihodnostem. Večer si nás vyzvedly hostitelské rodiny, u kterých jsme byli ubytovaní. Naše šestičlenná skupina bydlela v rodině Hinduistů se čtyřmi dětmi. V dopoledních hodinách byla výuka angličtiny. Odpoledne následovaly další prohlídky. Univerzita Cambridge, jedna z nejznámějších na celém světě, je nádherné místo s nádechem historie. Navštívili jsme také Trafalgarské náměstí, Buckinghamský palác, ve kterém sídlí královna Anglie Alžběta II., a mnoho dalších velice krásných míst. Poslední den v Anglii nás čekala návštěva známého vyhlídkového kola London Eye, ze kterého je nádherný výhled do okolí. Lze vidět i Big Ben. Kolem něj jsme ten den procházeli. Poslední zastávkou byla návštěva obchodu Primark, kde následoval rozchod. Mnoho kamarádů zde nakoupilo dárky a suvenýry z Anglie. Po odpoledních nákupech byl náš týdenní zájezd u konce a čekal nás návrat domů. Zpět z Anglie nás převezl vlak v podmořském tunelu do Francie, odkud nás čekala cesta zpět až do České republiky.

Určitě se mi v Anglii hodně líbilo a myslím, že to je veliká zkušenost a životní zážitek.

Patrik Vašica  9.A

Partnerství

Časopis NAŠE 11

Číslo 1 2 3 4

Certifikáty

Vzhled

Cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory Cookies. Vypnutí a vice informací o Cookies zde