Informace k ukončení funkčního období členů Školské rady a k volbě nové Školské rady

Vážení rodiče,
k 11. 7. 2021 končí funkční období členů Školské rady při naší základní škole.

Rád bych poděkoval členům Školské rady za jejich práci pro naši školu ve funkčním období 2018 – 2021, která pracovala ve složení: Ing. Eva Čubová, Sylva Urbišová, Jiří Zaoral, Bc. Jakub Míček, Mgr. Táňa Janošcová a Mgr. Martina Brunclíková.

Nová Školská rada bude opět šestičlenná. Dva členové zastupují zřizovatele školy, další dva členové zastupují a jsou voleni zákonnými zástupci žáků a zbývající dva jsou voleni pedagogickými pracovníky školy a zastupují je.

Žádáme proto zákonné zástupce žáků o návrhy kandidátů z řad zákonných zástupců, ze kterých budou dne 22.6.2021 zákonní zástupci volit dva členy školské rady. Funkční období nově zvolené Školské rady bude od 12.7.2021 do 11.7.2024.

Návrhy kandidátů nutno podat do 31.5.2021 prostřednictvím formuláře, který zákonní zástupci žáků obdrží v elektronické podobě. Formulář možno odeslat na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo odevzdat do schránky na vrátnici školy.

Bližší informace k průběhu voleb a jména kandidátů budou zveřejněny na školním webu nejpozději   7.6.2021.

Ve Frýdku-Místku dne: 21.5.2021

Mgr. Libor Kuča
ředitel školy

Informace k režimu výuky od 24. 5. 2021

Vážení rodiče, milí žáci,
na základě oznámení MŠMT ČR a nařízení Vlády ČR ze dne 17. 5. 2021 oznamujeme, že nastavený režim výuky od 24. května 2021 bude na naší škole následující:

  1. Výuka žáků všech tříd bude probíhat ve škole v prezenční formě podle platných rozvrhů.
  2. Žáci a zaměstnanci jsou povinni účastnit se testování na přítomnost nemoci Covid – 19. Testování pomocí antigenních testů proběhne vždy v pondělí na začátku vyučování v kmenových třídách nebo v ranní družině.(testování se žáci nemusí účastnit v těchto případech:
    • žák prodělal onemocnění COVID – 19 a neuplynulo od diagnostikování nemoci více jak 90 dní;
    • žák má ukončenou poslední dávku vakcinace na danu nemoc a uplynulo od tohoto data alespoň 14 dní;
    • žák se nechal testovat PSR testem či antigenním testem ve zdravotnickém zařízení a má negativní výsledek, který je platný 48 hodin; ve všech případech je potřeba danou skutečnost doložit potvrzením lékaře či potvrzením o vakcinaci)
  3. Školní jídelna pokračuje v nastaveném režimu. Žáci se stravují ve školní jídelně.
  4. Všichni žáci a zaměstnanci školy jsou povinni dodržovat zvýšená hygienická opatření – desinfekce rukou při vstupu do školy, při vstupu do třídy, při vstupu do školní jídelny. Povinné je nošení respirátoru nebo chirurgické roušky (mimo konzumace svačiny a oběda, pokud žák sedí na místě).
  5. Školní družina je v provozu od 6.00 do 16.30 hod.
  6. Při výuce je zakázáno zpívat. Sportovní činnosti jsou povoleny v rámci hodiny TV bez použití roušky jak v tělocvičně, tak venku v maximálním počtu 30 osob a za podmínky, že na 1 osobu připadá alespoň 15 m² vnitřní plochy sportoviště. Šatny a sprchy u TV jsou mimo provoz.
  7. Při pobytu mimo školu je možno v ostatních případech odložit roušku či respirátor, je-li dodržen mezi osobami 2 m distanc.
  8. Homogenita tříd a skupin není povinná.

Mgr. Libor Kuča
  ředitel školy

Mobilní aplikace e-strava

Od dnešního dne lze využít mobilní aplikaci e-strava, kde je možné daleko rychlejším a pohodlnějším způsobem tvořit odhlášky stravy, spravovat žákovský účet, sledovat jídelníček či měnit nastavení / hesla apod. Výhodou této mobilní aplikace také je, že kromě záložky „jídelníček, účet“ zde rodiče naleznou i sekci „informace“, kde školní jídelna zveřejňuje aktuální informace o stravování či záložku „finance“, kde mohou vidět aktuální vyúčtování za odebranou stravu.
 
Po přihlášení si může uživatel v sekci „účet“ také přidat více strávníků a spravovat tak všechny jejich profily pouhým přepnutím.
 
Postup je jednoduchý:
  • pro OS Android: V mobilu si najdete aplikaci Obchod Play, zadáte si do vyhledávání  estrava Ulrich, kliknete na aplikaci eStrava a naistalujete ji.
  • pro iPhone: V mobilu si najdete aplikaci App store, další postup je stejný.
Zůstává v provozu také m.estrava.cz.
 
Vyúčtování vidí strávníci i po přihlášení na www.estrava.cz
 
Doporučujeme uživatelům aplikace řádné zabezpečení – změnu hesla -  aby nedošlo ke zneužití jiným uživatelem.
 
 

Informace k letnímu vzdělávacímu příměstskému táboru EDU Camp FM

Rodičům a dětem budoucích 3.-7. tříd zasíláme informace na letní vzdělávací příměstský tábor EDU Camp FM, který pro děti připravili studenti vysokých škol s podporou města F-M.  

Leták

Informace k režimu výuky od 17. 5. 2021

Vážení rodiče, milí žáci,
na základě oznámení MŠMT ČR a nařízení Vlády ČR ze dne 10. 5. 2021 oznamujeme, že nastavený režim výuky od 17. května 2021 na naší škole bude následující:

  • 1. Výuka žáků tříd 1. stupně bude již pro všechny prezenční, bez rotace.
  • 2. Výuka žáků tříd 2. stupně bude v rotačním režimu, a to tak, že v týdnu od 17. 5. do 21. 5. ve škole budou vyučováni žáci 8. a 9. ročníku podle plného rozsahu  rozvrhu hodin. Žáci 6. a 7. ročníku budou v tomto týdnu v distančním vzdělávání.
  • 3. Dá se předpokládat, že od následujícího týdne - tedy od 24. května 2021 již budou všichni žáci vzdělávání prezenční formou, bez rotace a distanční výuky.
  • 4. Během prezenční formy jsou žáci povinni podstoupit testování antigenními testy, a to žáci tříd 1. stupně vždy v pondělí na začátku vyučování či v ranní družině, žáci tříd 2. stupně se testování antigenními testy zúčastní na začátku vyučování, a to vždy v pondělí a ve čtvrtek ve svých třídách.

(testování se žáci nemusí účastnit v těchto případech:
a) žák prodělal onemocnění COVID – 19 a neuplynulo od diagnostikování nemoci více jak 90 dní;
b) žák má ukončenou poslední dávku vakcinace na danou nemoc a uplynulo od tohoto data alespoň 14 dní;
c) žák se nechal testovat PSR testem či antigenním testem ve zdravotnickém zařízení a má negativní výsledek, který je platný 48 hodin; ve všech případech je potřeba danou skutečnost doložit potvrzením lékaře či potvrzením o vakcinaci)

  • 5. Školní jídelna pokračuje v nastaveném režimu. Žáci v prezenční formě vzdělávání se stravují ve školní jídelně, žáci v distanční formě vzdělávání obědy odebírají venkovním okýnkem ve stejném čase jako doposud.
  • 6. Všichni žáci vzdělávaní v prezenční výuce a zaměstnanci školy jsou povinni dodržovat zvýšená hygienická opatření – desinfekce rukou při vstupu do školy, při vstupu do třídy, při vstupu do školní jídelny. Povinné je nošení respirátoru nebo chirurgické roušky (mimo konzumace svačiny a oběda, pokud žák sedí na místě).
  • 7. Individuální konzultace žáků jsou k 14. 5. 2021 ukončeny.
  • 8. Školní družina je v provozu od 6.00 do 16.30 hod.; ruší se homogenita skupin.
  • 9. Provoz školní družiny pro žáky, jejichž rodiče vykonávají profesi integrovaného záchranného systému a krizové infrastruktury podle krizového zákona č. 240/2000 Sb. je k 14. 5. 2021 ukončen.
  • 10. Při výuce je zakázáno zpívat, sportovní činnosti jsou povoleny v rámci hodiny TV pouze ve venkovních prostorách bez použití roušky.
  • 11. Při pobytu mimo školu je možno odložit roušku či respirátor, je-li dodržován 2 m distanc.
  • 12. Školní kroužky v budově školy jsou mimo provoz.

Z důvodů možných změn nastaveného režimu prosíme o sledování informací na školním webu.

Mgr. Libor Kuča   
   ředitel školy

Informace k režimu výuky od 10. 5. 2021

Vážení rodiče, milí žáci,
na základě oznámení MŠMT ČR a nařízení Vlády ČR ze dne 3. 5. 2021 oznamujeme, že nastavený režim výuky se od 10. května 2021 na naší škole bude řídit následujícími pravidly:

  • 1. Výuka žáků tříd 1. stupně bude pokračovat v nastaveném rotačním režimu.
  • 2. Výuka žáků tříd 2. stupně bude realizována v rotačním režimu tak, že v týdnu od 10. 5. do 14. 5. budou vyučováni ve škole prezenční formou žáci 6. a 7. ročníku, a to v plném rozsahu podle rozvrhu hodin. Žáci 8. a 9. ročníku v tomto týdnu pokračují v distančním vzdělávání.
  • 3. V týdnu od 17. 5. do 21. 5. se rotačně třídy vystřídají. Žáci 6. a 7. ročníku budou vzděláváni distanční formou, žáci 8. a 9. ročníku budou prezenční formou vyučováni ve škole.
  • 4. Žáci 1. stupně budou do školy vstupovat od 7.40 – 8.00 hod vchodem B (u bazénu školy), žáci chodící do ranní družiny a žáci 1. stupně přicházející po 8.00 hod a také  žáci 2. stupně vstupují do školy vždy vchodem A přes vrátnici.
  • 5. Během prezenční formy jsou žáci povinni podstoupit testování antigenními testy, a to žáci tříd 1. stupně vždy v pondělí na začátku vyučování či v ranní družině, žáci tříd 2. stupně se testování antigenními testy zúčastní na začátku vyučování, a to vždy v pondělí a ve čtvrtek ve svých třídách.
  • 6. Školní jídelna pokračuje v nastaveném režimu. Žáci v prezenční formě vzdělávání se stravují ve školní jídelně, žáci v distanční formě vzdělávání obědy odebírají venkovním okýnkem ve stejném čase jako doposud.
  • 7. Všichni žáci vzdělávaní v prezenční výuce a zaměstnanci školy jsou povinni dodržovat zvýšená hygienická opatření – desinfekce rukou při vstupu do školy, při vstupu do třídy, při vstupu do školní jídelny. Povinné je nošení respirátoru nebo chirurgické roušky (mimo konzumace svačiny a oběda, pokud žák sedí na místě).
  • 8. Individuální konzultace žáků probíhají v nastaveném režimu.
  • 9. Školní družina je v provozu od 6.00 do 16.30 hod.
  • 10. Při výuce je zakázáno zpívat, sportovní činnosti jsou povoleny v rámci hodiny TV pouze ve venkovních prostorách bez použití roušky.
  • 11. Školní kroužky v budově školy jsou mimo provoz.

Z důvodů možných změn nastaveného režimu prosíme o sledování informací na školním webu.

Mgr. Libor Kuča
   ředitel školy

Partnerství

 

 

 

Časopis NAŠE 11

Číslo 1 2 3 4

Certifikáty

Vzhled

Cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory Cookies. Vypnutí a vice informací o Cookies zde