Výzva k podání nabídky na plnění zakázky malého rozsahu

                                  

Základní škola Frýdek–Místek, Jiřího z Poděbrad 3109, 738 01

 

 

Naše číslo jednací:       ZS11/555/16

Datum:                      19.9.2016

Vyřizuje:                     Věra Balogová                 

Telefon:                      558 425 516, 737 044 930            

 

Výzva k podání nabídky na plnění zakázky malého rozsahu

Dovolujeme si vás požádat v souladu s §6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen ”zákon”), o zpracování nabídky na dodávky dle níže uvedení specifikace.

1.  Číslo zakázky: 3/2016

2.  Název akce: Varný kotel plynový

3.  Identifikace zadavatele:

(a) Základní škola Frýdek-Místek, Jiřího z Poděbrad 3109, 738 01 Frýdek-Místek

(b) identifikační číslo: 49562291

(c) zastoupen ve věcech smluvních: Ing. Jiří Adámek, ředitel školy

(d) příspěvková organizace zřízená obcí

(e) kontaktní osoba: Věra Balogová (vedoucí školní jídelny)

4.  Předpokládaná hodnota zakázky: 120 000 Kč bez DPH

5.  Druh zadávacího řízení: zakázka malého rozsahu - podlimitní, formou uzavřeného nabídkového řízení

6.  Předmět veřejné zakázky: Předmětem této zakázky malého rozsahu je dodávka plynového kotle do školní jídelny dle požadovaných technických parametrů viz. níže.

7.  Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč ve své nabídce prokazatelně uvede splnění všech položek předmětu veřejné zakázky. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za realizaci předmětu zakázky a to následujícím způsobem:

V ceně bude již zahrnuta doprava a cena za montáž a instalaci

 

Pokudje uchazeč plátcem DPH, bude nabídková cena uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.

Zadavatel nebude poskytovat žádné zálohy. Předmět plnění bude vyúčtován na základě daňového dokladu (faktury) po dodání a kontrole předmětu zakázky.

 

8.  Obchodní podmínky: Smluvní vztah bude uzavřen na základě objednávky, dodavatel v nabídce dodá návrh kupní smlouvy. Dále požadujeme doložení prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku, nebo z jiné odborné evidence, ve které je uchazeč zapsán, dokladu o oprávnění k podnikání odpovídají předmětu veřejné zakázky. Dále požadujeme čestné prohlášení uchazeče o neexistenci daňových nedoplatků, včetně odvodů na zdravotní a sociální pojištění.

9.  Varianty nabídky: Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

10. Požadované termíny plnění zakázky: Zadavatel požaduje realizaci předmětu zakázky v termínu do 30.11.2016

11. Lhůta a místo pro podání nabídky:

Termín podání nabídek je nejpozději do 14.10.2016 do 14 hodin. Místem pro dodání nabídek je sekretariát Základní školy Frýdek-Místek, č. kanceláře A224 v době od 7.30.  do 14.00 hodin nebo můžete zaslat poštou na adresu Základní škola Frýdek – Místek, Jiřího z Poděbrad 3109,  738 01 Frýdek-Místek, k rukám ředitele školy Ing. Jiřího Adámka. Obálku označte v levém horním rohu „Veřejná zakázka, číslo zakázky 3/2016 Varný kotel plynový“.

12. Hodnotící kritéria: Základním hodnotícím kritériem bude ekonomická výhodnost, záruční doba a termín plnění.

13. Požadujeme: Odstranění závady do 24 hodin od nahlášení.

14. Další podmínky zadavatele:

(a) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit.

(b) Zadavatel si dále vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.

V případě, že o tuto veřejnou zakázku nemáte zájem, neprodleně nás prosím informujte, abychom mohli zajistit nabídku jiného uchazeče.

 

Technické parametry   

 Požadavky na dodané zboží:    

- hranatý duplikátor 150 l, bez komínku

- rozměry duplikátoru cca 540x680mm, hloubka cca   440mm

-  rozměry cca 900x900 mm

-  výška 900 mm

-  dvojplášť

-  plyn.přívod ½“

-  Hak 2 KPA

-  19 KW příkon

-  Přípojka el. + studené vody

-  Povrch potravinářská nerez

-   Ohřev vody do 60 min

 

 

Ing. Jiří Adámek

ředitel školy

 

Partnerství

 

 

 

Časopis NAŠE 11

Číslo 1 2 3 4

Certifikáty

Vzhled

Cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory Cookies. Vypnutí a vice informací o Cookies zde