Výzva k podání nabídky na plnění zakázky malého rozsahu
Základní škola Frýdek–Místek, Jiřího z Poděbrad 3109, 738 01
Naše číslo jednací: ZS11/555/16 Datum: 19.9.2016 Vyřizuje: Věra Balogová Telefon: 558 425 516, 737 044 930
Výzva k podání nabídky na plnění zakázky malého rozsahuDovolujeme si vás požádat v souladu s §6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen ”zákon”), o zpracování nabídky na dodávky dle níže uvedení specifikace. 1. Číslo zakázky: 3/2016 2. Název akce: Varný kotel plynový 3. Identifikace zadavatele: (a) Základní škola Frýdek-Místek, Jiřího z Poděbrad 3109, 738 01 Frýdek-Místek (b) identifikační číslo: 49562291 (c) zastoupen ve věcech smluvních: Ing. Jiří Adámek, ředitel školy (d) příspěvková organizace zřízená obcí (e) kontaktní osoba: Věra Balogová (vedoucí školní jídelny) 4. Předpokládaná hodnota zakázky: 120 000 Kč bez DPH 5. Druh zadávacího řízení: zakázka malého rozsahu - podlimitní, formou uzavřeného nabídkového řízení 6. Předmět veřejné zakázky: Předmětem této zakázky malého rozsahu je dodávka plynového kotle do školní jídelny dle požadovaných technických parametrů viz. níže. 7. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč ve své nabídce prokazatelně uvede splnění všech položek předmětu veřejné zakázky. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za realizaci předmětu zakázky a to následujícím způsobem: V ceně bude již zahrnuta doprava a cena za montáž a instalaci
Pokudje uchazeč plátcem DPH, bude nabídková cena uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH. Zadavatel nebude poskytovat žádné zálohy. Předmět plnění bude vyúčtován na základě daňového dokladu (faktury) po dodání a kontrole předmětu zakázky.
8. Obchodní podmínky: Smluvní vztah bude uzavřen na základě objednávky, dodavatel v nabídce dodá návrh kupní smlouvy. Dále požadujeme doložení prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku, nebo z jiné odborné evidence, ve které je uchazeč zapsán, dokladu o oprávnění k podnikání odpovídají předmětu veřejné zakázky. Dále požadujeme čestné prohlášení uchazeče o neexistenci daňových nedoplatků, včetně odvodů na zdravotní a sociální pojištění. 9. Varianty nabídky: Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. 10. Požadované termíny plnění zakázky: Zadavatel požaduje realizaci předmětu zakázky v termínu do 30.11.2016 11. Lhůta a místo pro podání nabídky: Termín podání nabídek je nejpozději do 14.10.2016 do 14 hodin. Místem pro dodání nabídek je sekretariát Základní školy Frýdek-Místek, č. kanceláře A224 v době od 7.30. do 14.00 hodin nebo můžete zaslat poštou na adresu Základní škola Frýdek – Místek, Jiřího z Poděbrad 3109, 738 01 Frýdek-Místek, k rukám ředitele školy Ing. Jiřího Adámka. Obálku označte v levém horním rohu „Veřejná zakázka, číslo zakázky 3/2016 Varný kotel plynový“. 12. Hodnotící kritéria: Základním hodnotícím kritériem bude ekonomická výhodnost, záruční doba a termín plnění. 13. Požadujeme: Odstranění závady do 24 hodin od nahlášení. 14. Další podmínky zadavatele: (a) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit. (b) Zadavatel si dále vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče. V případě, že o tuto veřejnou zakázku nemáte zájem, neprodleně nás prosím informujte, abychom mohli zajistit nabídku jiného uchazeče.
Technické parametry Požadavky na dodané zboží: - hranatý duplikátor 150 l, bez komínku - rozměry duplikátoru cca 540x680mm, hloubka cca 440mm - rozměry cca 900x900 mm - výška 900 mm - dvojplášť - plyn.přívod ½“ - Hak 2 KPA - 19 KW příkon - Přípojka el. + studené vody - Povrch potravinářská nerez - Ohřev vody do 60 min
Ing. Jiří Adámek ředitel školy |