Fyzikální aktivity v rámci projektu EXF na jedenáctce pokračují

 V roce 2012 vstoupil projekt Experimentem k fyzice do své druhé části. I nyní pokračují učitelé  a žáci druhého stupně v aktivitách rozvíjejících fyzikální představivost, zručnost a především vědomostní stránku. 

 

Název projektu: Rozvíjení technických znalostí a dovedností a zájmu o technická povolání u žáků prostřednictvím frontálních fyzikálních pokusů a pokusů podporovaných ICT  

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.07/03.0025

 Více o projektu zde.

 

Prostřednictvím souprav eProLab a speciálních polovodičových čidel provádějí žáci fyzikální měření, která se jim zobrazují na obrazovkách notebooků.

„Okamžitá vizualizace naměřených hodnot a práce s grafy umožňuje vytvořit si lepší a konkrétnější představu o měřených fyzikálních veličinách,“

uvedla koordinátorka projektu Lucie Butkovová a pokračovala:

„Velkou devizou je i zájem učitelů a žáků o prováděná měření.“

V rámci projektu je připravován dubnový  fyzikálníbadatelský pobyt žáků šestých a sedmých ročníků. Současně probíhá i ověřování pracovních listů Experiment I a Experiment II, které využívají moderních způsobů výuky, konstruktivistického pojetí vzdělání, pojmových map a zmíněné vizualizace.

Renata Spustová

 

 

Partnerství

 

 

 

Časopis NAŠE 11

Číslo 1 2 3 4

Certifikáty

Vzhled

Cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory Cookies. Vypnutí a vice informací o Cookies zde