Hodnocení projektu ZVŠ za školní rok 2010/2011
Základní škola Frýdek-Místek, Jiřího z Poděbrad 3109
Hodnocení projektu ZVŠ za školní rok 2010/2011
![]() |
1. Klíčová aktivita I/1 :
probíhala v 11. tř.
- 5 tř I. stupeň (3.A, 4.A, 4.B, 5.A, 5.B)
- 6 tř II. stupeň(6.A,7.A,7.B,8.A,8.B,9.A,9.B,9.C)
V daných třídách odučeno celkem 397 hodin, z toho 144 na I. st a 253 na II. stupni.
Početné třídy byly rozděleny na skupiny dle schopnosti a dosavadních výkonů žáků ve sledované oblasti. Dělení tříd umožnilo ,vyučujícím diferencovaný přístup k žákům v jednotlivých skupinách, procvičení a hlavně prohloubení probíraného učiva. Vlastní hodnocení účinnosti projektu ve VVP předmětu český jazyk bylo předmětem závěrečného hodnocení předmětového týmu jazyk a jazyková komunikace na konci školního roku.
2. Klíčová aktivita IV/1:
probíhala v 11. tř.
- 5 tř I. stupeň (3.A, 4.A, 4.B, 5.A, 5.B)
- 6 tř II. stupeň(6.A,7.A,7.B,8.A,8.B,9.A,9.B,9.C)
V daných třídách odučeno celkem 408 hodin, z toho 144 na I. st a 264 na II. stupni.
Třídy byly rozděleny na skupiny dle schopnosti a dosavadních výkonů žáků ve sledované oblasti. Dělení početných tříd umožnilo vyučujícím podobně jako v hodinách klíčové aktivity I/1 diferencovaně přistupovat k jednotlivým žákům, účinně procvičovat a rozšiřovat základní učební látku. Vlastní hodnocení účinnosti projektu ve VVP předmětu český jazyk bylo předmětem závěrečného hodnocení předmětového týmu matematika a její aplikace na konci školního roku.
3. Klíčová aktivita V/1:
probíhala ve 3 třídách II. st. (9.A, 9.B, 9.C)
V daných třídách bylo odučeno celkem 336 hodin z toho 110 hodin v předmětu přírodopis, 118 hodin v předmětu chemie a 108 hodin v předmětu zeměpis.
Žáci byli v těchto třídách rozdělení podle stejného principu jako v klíčových oblastech I/1 a IV/1. V hodinách klíčové oblasti V/1 se vyučující snažili využít nabízeného časového prostoru ve větším zaměření na empirické činnosti žáků, což v závěru vedlo k většímu zájmu o daný obor. Hodnocení účinnosti projektu ve VVP předmětech přírodopis, chemie a zeměpis bylo předmětem závěrečného hodnocení předmětového týmu člověk a příroda na konci školního roku.
4. Klíčová aktivita I/2:
na II. stupni vytvořeno a ověřeno celkem 36 výukových materiálů (tři pedagogové), další 36 hodin bude vytvořeno a ověřeno do konce roku 2011.
5. Klíčová aktivita IV/2:
- na II. stupni vytvořeno 72 materiálů ( tři pedagogové), z toho 12 výukových materiálů bude ověřeno v I. pololetí šk.r. 2011/2012;
- na I. stupni bude ve školním roce 2011/2012 vytvořeno 72 materiálů (dva pedagogové).
6. Klíčová aktivita I/3:
ve sledovaném období pedagogové absolvovali 3 vzdělávací akce
(1 pedagog na I. stupni, 2 pedagogové na II. stupni), další tří vzdělávací akce budou pedagogové absolvovat v průběhu školního roku 2011/2012 ( v projektu 6 osvědčení).
7. Klíčová aktivita IV/3:
ve šk. roce 2010/2011 pedagogovéabsolvovali 3 vzdělávací akce (3 pedagogové I. st.), další vzdělávací akci bude absolvovat jeden pedagog ve šk. roce 2011/2012 (celkem 4 osvědčení).
8. Klíčová aktivita V/3:
celkem 8 vzdělávacích akcí budou pedagogové absolvovat ve šk. r. 2011/2012.