Projekt Ovoce a zelenina do škol bude na naší škole pokračovat již 8.rokem
Projekt Státního zemědělského intervenční fondu se vztahuje na žáky prvních až pátých ročníků ZŠ. Jeho cílem je podpora zdravé výživy a zvýšení spotřeby ovoce a zeleniny u dětí školního věku. Hlavních cílem je omezení narůstající dětské obezity.
Exkurze v rámci projektu Volba povolání
Exkurze v rámci projektu Volba povolání pokračují na jedenáctce i letos
Další ze série exkurzí do výrobních podniků připravovaných týmem projektu Spojení potřeb trhu práce s volbou povolání žáků naší školy, který je financován z prostředků Evropské unie, se uskutečnila v prvním čtvrtletí letošního školního roku. Firma Huisman konstrukce nabídla žákům z jedenáctky přehled zajímavých pracovních oborů, ale i neobvyklý a poutavý výrobní program.
Informace pro rodiče
Vážení rodiče,
naše škola získala v rámci projektu
Spojení potřeb trhu práce s volbou povolání žáků naší školy
dotaci na podporu technických oborů. Jednou z aktivit projektu je povinný výstupní pobyt žáků 9. ročníku, který je součástí našeho školního vzdělávacího programu Zelená do života. Pobyt se uskuteční ve dnech 25. - 27. 2. 2012 (sobota až pondělí) v hotelu Odra na Ostravici formou žákovské konference.
Projekt Volba povolání přináší konkurenceschopnost na trhu práce
Frýdecko-místecká základní škola Jiřího z Poděbrad v rámci výzvy Vzdělávání pro konkurenceschopnost získala v roce 2010 grantové prostředky Evropské unie a Evropského sociálního fondu na podporu volby budoucího povolání žáků, jejich konkurenceschopnost na pracovním trhu a získávání znalostí v oblasti pracovně – právních vztahů.
Poslední pobyt žáků z jedenáctky v rámci Volby povolání
Projekt Volba povolání financovaný z prostředků Evropských strukturálních fondů se blíží do svého finále. V jeho rámci absolvovali deváťáci z jedenáctky poslední pobyt zaměřený na profesní volbu a konkurenceschopnost na trhu práce.
Projekt Volba povolání spěje do finále
Manažerský tým projektu Volba povolání zpřístupnil veřejnosti žákovské výstupy projektu za školní rok 2011/2012. Práce dětí, které byly do projektu zapojeny, využívají znalostí získaných v rámci projektových aktivit. Jsou zaměřeny na profesní orientaci, konkurenceschopnost na trhu práce a praktické zúročení znalostí jednotlivých inovovaných předmětů.